Obchodní podmínky


Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti mezi Vámi jako kupujícími a Lucií Robins, fyzickou osobou podnikající podle živnostenského zákona, se sídlem Kokešova 349, 530 06 Pardubice, IČO: 04897358, neplátce DPH, e-mail: lucie@glowing.cz, telefon: 774 038 108, provozovna: Kosmetický salon Glowing, Svobody 1796, 530 02 Pardubice („Prodávající“).

1. Úvodní ustanovení


Tyto Podmínky stanovují pravidla pro nákup zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na webové stránce https://shop.glowing.cz („E-shop“). Uzavřením kupní smlouvy potvrzujete, že jste se s těmito Podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.
Podmínky jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím.

2. Informace o zboží a cenách


Veškeré informace o zboží uvedené na E-shopu jsou informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ceny zboží jsou uvedeny jako konečné (Prodávající není plátcem DPH) a zahrnují všechny daně a poplatky, s výjimkou nákladů na dopravu. Nabídka zboží a ceny zůstávají v platnosti po dobu jejich zobrazení na E-shopu. V případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat s jinou akční nabídkou, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

 

DÁRKOVÉ POUKAZY

Dárkový poukaz můžete uplatnit osobně ve studiu Glowing, Svobody 1796, 530 02 Pardubice.

- Uvedená hodnota poukazu Vám bude při nákupu produktů ve studiu nebo absolvování ošetření odečtena.
- Je nutné nakoupit zboží za částku v hodnotě poukazu nebo vyšší.
- Poukaz není směnitelný za hotovost a lze jej použít pouze jednou, poté se stává neplatným.
- Platnost poukazu je 6 měsíců od data jeho vystavení.
- V případech, kdy prodávající vrací cenu zboží uhrazenou tímto poukazem (reklamace, odstoupení od smlouvy apod.), řeší se vrácení prostřednictvím náhradního poukazu.
- Nákup zboží se řídí platnými podmínkami a reklamačním řádem.
- Pokud dojde ke ztrátě či zcizení poukazu nelze požadovat náhradu.

3. Uzavření kupní smlouvy


Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím je uzavřena v okamžiku, kdy Prodávající potvrdí objednávku učiněnou Kupujícím prostřednictvím webového rozhraní E-shopu. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a souhlasí s nimi.

V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.

V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

4. Platební podmínky


Kupující může cenu zboží uhradit následujícími způsoby:
- bankovním převodem na účet Prodávajícího,
- online platební kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány,
- hotově při osobním odběru v Kosmetickém salonu Glowing, Svobody 1796, Pardubice.
Kupní cena je splatná ihned při uzavření smlouvy, není-li dohodnuto jinak.

Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši, které jsou uvedeny pod položkou dopravné.

V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

 

V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.

 

5. Dodací podmínky


Zboží je možné doručit prostřednictvím dopravních společností (např. Česká pošta, Zásilkovna) nebo osobně vyzvednout v Kosmetickém salonu Glowing.


Doba doručení zboží se pohybuje obvykle mezi 2 až 7 pracovními dny od potvrzení objednávky. Odeslání zboží je potvrzeno e-mailem.
Při převzetí zásilky je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu. V případě poškození zásilky je nutné tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Prodávající.

Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

6. Odstoupení od smlouvy


Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží.

Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • při dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
  • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku

 

Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

Pro odstoupení od kupní smlouvy kupující informuje o této skutečnosti prodávajícího emailem s uvedením důvodu, v případě poškození zboží přiloží fotodokumentaci a důvod nebo pošle vyjádření na doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí reklamace.

Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu zcela nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.


Pro uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy může Kupující zaslat e-mail na adresu lucie@glowing.cz nebo písemné oznámení na adresu provozovny.

7. Reklamace a odpovědnost za vady


Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.


Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.

Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.

V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.


Kupující má právo odstoupit od smlouvy:

  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • při větším počtu vad zboží.


Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.

Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.

Volbu způsobu reklamace má kupující. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

8. Ochrana osobních údajů


Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujících v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízením GDPR.
Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webu shop.glowing.cz.

9. Mimosoudní řešení sporů


Kupující – spotřebitel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Platformu pro řešení sporů online naleznete na ec.europa.eu/consumers/odr.

10. Závěrečná ustanovení


Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. listopadu 2025.
Prodávající si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoliv změnit. Aktuální znění je vždy dostupné na webu shop.glowing.cz.

 

 

Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci


Adresát: Lucie Robins, Kosmetický salon Glowing, Svobody 1796, 530 02 Pardubice, e-mail: lucie@glowing.cz

Uplatnění reklamace
Datum uzavření smlouvy:
Jméno a příjmení kupujícího:
Adresa:
E-mailová adresa:
Telefonní číslo:
Zboží, které je reklamováno:

Popis vady zboží:

 

Navrhovaný způsob vyřízení reklamace:

Datum a podpis kupujícího:

Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od smlouvy


Adresát: Lucie Robins, Kosmetický salon Glowing, Svobody 1796, 530 06 Pardubice, e-mail: lucie@glowing.cz

Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu shop.glowing.cz
Datum uzavření smlouvy:
Jméno a příjmení kupujícího:
Adresa:
E-mailová adresa:
Telefonní číslo:
Specifikace zboží, kterého se smlouva týká:

Způsob vrácení peněžních prostředků (včetně čísla účtu):

 

Datum a podpis kupujícího: